Szállítási és teljesítési feltételek
A Pontycentrum webáruház csomagjait a DPD futárszolgálat kézbesíti vásárlóinak. Rendelése aznap feldolgozásra kerül, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe. Magyarországon a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 2-3 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Ft-ban).
Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.
Figyelem!
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut cserélni.
A futárszolgálati kiszállítással kapcsolatban további információkat a DPD futárszolgálat weboldalán talál. Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!
DPD futárszolgálat elérhetőségei:
https://www.dpd.com/hu/hu/
Amennyiben általános kérdése van csomagkereséssel, átirányítással vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, írjon nekünk a dpd@dpd.hu e-mail címre vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 501 6200 telefonszámon.
Szállítási díjak:
29.999.- Ft-ig 1790 Ft
30.000.- Ft -tól INGYENES A SZÁLLÍTÁS
Sikertelen kézbesítés:
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.
Sérült csomag:
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info@pontycentrum.hu, pontycentrum@t-online.hu e-mail címen vagy a +36-30/493-6330-as telefonon.