Szállítási és teljesítési feltételek
- DPD Futárszolgálat
A Pontycentrum webáruház csomagjait a DPD futárszolgálat kézbesíti vásárlóinak. Rendelése aznap feldolgozásra kerül, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe. Magyarországon a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 2-3 munkanapon belül veheti át a megrendelés napjától számítottan. Fizetési lehetőségek: előre utalás, utánvét (Ft-ban) Simple Pay.
Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon Önnel egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.
Figyelem!
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut cserélni.
A futárszolgálati kiszállítással kapcsolatban további információkat a DPD futárszolgálat weboldalán talál. Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk!
DPD futárszolgálat elérhetőségei:
https://www.dpd.com/hu/hu/
Amennyiben általános kérdése van csomagkereséssel, átirányítással vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, írjon nekünk a dpd@dpd.hu e-mail címre vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 501 6200 telefonszámon.
Szállítási díjak:
29.999.- Ft-ig 1790 Ft
30.000.- Ft -tól INGYENES A SZÁLLÍTÁS
Sikertelen kézbesítés:
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik.
Sérült csomag:
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a hicarpproduct@gmail.com e-mail címen vagy a +36-30/493-6330-as telefonon.
- Személyes átvétel a Pontycentrum Webáruház telephelyén
Kérjük várja meg, míg telefonon értesítjük, ha csomagja összekészítésre került.
Átvétel helyszíne: 4028 Debrecen Jánosi utca 51,
Telefonszám: +36 30 493 6330
Fizethet készpénzzel, vagy átutalással.
Nyitvatartás:
H-CS: 8.00-16.00
P: 8.00-14.00
SZ-V: ZÁRVA
- MPL Futárszolgálat
FONTOS INFORMÁCIÓ A SZÁLLÍTÁSI MÓDDAL KAPCSOLATBAN!
Amennyiben ezt a szállítási módot választotta, a rendelés összekészítése után, de még a rendelés számlázása és feladása előtt felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben.
Vállalkozásunk nem rendelkezik sem webáruházi szerződéssel, sem pedig webáruházi regisztrációval az MPL Futárszolgálattal, így a csomagküldési rendszerükhöz sincsen integrált adatkapcsolatunk, kizárólag a kormányrendeletnek való megfelelés érdekében hoztuk létre az MPL fizetési- és szállítási módokat.
Mindez azt jelenti, hogy minden csomagot nekünk kell személyesen elvinni a Postára és feladni a megadott címre, amelyért plusz költséget számítunk fel. Ez a költség természetesen megjelenik majd a rendelés véglegesítésénél is külön, választható tételként „Logisztikai Szolgáltatás - Postára szállítási díj” néven. Valamint, ha ezt a szállítási módot választja, akkor hosszabb szállítási határidővel is számolnia kell (kb. 10-15 nap), mivel a saját részünkről nem tudjuk teljes mértékben biztosítani a 24-48 órán belüli csomagfeladást.
A Logisztikai Szolgáltatás - Postára szállítási díj mértéke: 8.000,-HUF / csomag.
„Magyarország Kormánya döntött a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (Postai kormányrendelet) módosításáról, mely módosítás közvetlenül érinti az Ön üzleti tevékenységét is.
A Postai kormányrendelet hivatkozott módosítása a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára előírja, hogy 2024. március 28-tól az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.
A Magyar Posta Zrt. a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára az egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételeiben meghatározott árakon biztosítja a postai (kézbesítési) szolgáltatás igénybevételének lehetőségét. Társaságunk az általános szerződési feltételekben a következő árakat kívánja alkalmazni:
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 0-9,99 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 10-19,99 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.”